FAQ (veel gestelde vragen)

klant worden?

Heeft u een bedrijf of instelling die ingeschreven staat bij de kamer van koophandel?
Met behulp van een geldig Kamer van Koophandel uittreksel verifiëren wij uw inschrijving. Dan bent u van harte welkom.

Ik ben particulier, kan ik hier bestellen?

Nee, alleen bedrijven met een KvK-nummer en Btw-nummer kunnen bij ons bestellen. We zijn een zakelijke groothandel.

Inloggegevens aanvragen?

Dit kunt u zelf doen door in de webshop bovenin de grijze balk op registreren te klikken. Hier maakt u de keuze of u al klant bij ons bent of niet.
U doorloopt een paar korte vragen waarna uw accountaanvraag in behandeling word genomen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen met uw gebruikersnaam.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

 Neem dan even contact op met ons kantoor doormiddel van een email of per telefoon 0180.61 74 11.

Verkeerd geleverd, beschadigd artikel of manco?

Indien er producten verkeerd geleverd, beschadigd of manco zijn kunt u dit binnen 2 dagen na ontvangst per e-mail / telefoon 0180.61 74 11 of fax aan ons melden waarna wij zorgen voor een correcte afhandeling.

Verkeerd besteld artikel?

Indien er producten verkeerd besteld zijn kunt u dit binnen 2 dagen na ontvangst per e-mail / telefoon 0180.61 74 11 of fax aan ons melden waarna wij zorgen voor een correcte afhandeling. Retouren worden uitsluitend geaccepteerd als de producten compleet, ongebruikt, inclusief alle accessoires en in de originele onbeschadigde verpakking binnen één maand na levering worden geretourneerd.

Wilt u een beroep doen op garantie?

Neem dan even contact met ons op per e-mail / telefoon 0180.61 74 11 of fax. Wij weten dan precies waar het over gaat en kunnen u dan zo goed mogelijk van dienst zijn.

Hoeveel kan ik minimaal bestellen?

U kunt bij ons per stuk bestellen maar een omverpakking is voor u en voor ons makkelijker.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders onder de EUR 250,- rekenen wij EUR 20,- orderkosten.
Bestellingen boven dit bedrag worden franco geleverd. Wanneer u de order afhaalt rekenen wij uiteraard geen orderkosten.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Onze leveringsvoorwaarden kunt u hier vinden.

Wat te doen bij voorkomende problemen

Druk in uw browser op Control + Shift + Delete u krijgt dan een venster te zien. Vink gegevens voor Favoriete websites behouden uit en vink Tijdelijkeinternet bestanden (cookies) aan (In google chrome vinkt u ook “het cachegeheugen leegmaken” aan). Ververs nu de pagina doormiddel van F5.